Thuis in Malawi - Reisverslag uit Nkhata Bay, Malawi van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu Thuis in Malawi - Reisverslag uit Nkhata Bay, Malawi van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu

Thuis in Malawi

Door: lonenjw

Blijf op de hoogte en volg lonneke en jan willem

21 November 2013 | Malawi, Nkhata Bay

We zijn er weer!
Ons reisdagboek is toch maar weer geopend aangezien het véél makkelijker is om de mensen in Nederland op de hoogte te houden van onze avonturen en onzin verhalen via dit weblog dan aparte mails te versturen naar jan en alleman.
Dit bericht even alleen wat foto's, de verhalen volgen snel.

  • 21 November 2013 - 14:58

    Monica:

    hoi Lon en JW, graag blijf ik jullie volgen. Spannend allemaal. Hebben we wat om over te praten tijdens de wandeling liefs Monica

  • 21 November 2013 - 15:05

    Maaike:

    Helemaal leuk!! Maar ben ik nou zo blond of hebben julie de foto's nog niet geplaatst??
    Ik kan ze niet vinden......
    Of heeft dat vanuit Malawi een paar dagen nodig, hahahaha......

    Ik wens jullie het allerbeste!!

    xxx Maai

  • 21 November 2013 - 15:53

    Lonneke En Jan Willem Van Zutphen/ Hasselt:

    er komen nog meer foto's, eerst even extra fotoruimte aanschaffen.

  • 21 November 2013 - 16:32

    Dini Van Zutphen:

    Hoi Lon en Jan Willem,
    Wat leuk om foto's te zien van jullie. Fijn dat alles zo goed gaat.
    Ik hou me aanbevolen voor de komende foto's en in het bijzonder voor jullie leuke verhalen.
    Succes met alles en groetjes van Dini

  • 21 November 2013 - 16:38

    Jolanda:

    Ik volg jullie zeker en ben benieuwd naar jullie ervaringen, verhalen en zelfs jullie onzin verhalen. Fijn dat jullie het daar naar jullie zin hebben.

    Lieve groet, Jolanda.

  • 21 November 2013 - 16:50

    Karin:

    Leuk dat jullie weer op waarbenjij.nu te vinden zijn! Ik miste het al een beetje ;-)
    Ik verheug me al op meer foto's en verhalen en heel leuk om deze foto's alvast te zien. Heel veel succes met alles en geniet ervan! Xx Karin

  • 21 November 2013 - 17:32

    Marleen:

    Jaaaa! Natuurlijk wil ik jullie volgen :-) Veel te leuk; alle verhalen, foto's en ontwikkelingen. XXX en liefs van Lena en haar meiden

  • 21 November 2013 - 19:54

    Bakkertje:

    Ik reageer liever via een brief :)

    Hij is bijna klaar.

    Kusjes

  • 21 November 2013 - 21:09

    Aswin:

    Superleuk de foto's en bijschriften :-) !!
    Ik ga jullie nu een mailtje tikken!
    Veel liefs, aswin

  • 21 November 2013 - 21:26

    Marianne:

    Leuk om wat van jullie te horen en alvast wat plaatjes te zien, zo krijgen we een beetje een beeld bij jullie verblijf daar. Weer heel veel succes met alles!!!!!
    Groetjes Frans, marianne, esmee en britt

  • 22 November 2013 - 09:15

    Els Boschman:

    Leuk om via deze site jullie weer te volgen.Zo hebben we ook een goed beeld van jullie vorderingen met de bouw.Veel succes met alles .Harm en Els

  • 22 November 2013 - 10:48

    Marlijn & Anouk:

    Gaaf de foto's en leuk dat jullie dit toch weer gestart zijn. Je ziet jullie gewoon stralen en het is duidelijk dat jullie genieten, top! Anouk wilde nog wel even tegen tante Lonneke zeggen dat ze niet meer op de tafel mag staan ;-) En dat er een metselaar boven op de muur zat, vond ze ook maar gek...

  • 22 November 2013 - 18:44

    Marian:

    Like!!! Leuk om foto's te zien!

  • 22 November 2013 - 22:00

    Jet:

    Wow----ziet er gaaf en vrolijk uit. Iwe gaat het redden, nu wat zwak.. maar zwak in het nest, volwassen op zijn best ;-) net zoiets als lelijk in de luier mooi in sluier hahahaha.
    Maar ik had op zijn minst het portret van Spunia en Colino boven de wc verwacht.....
    Veel plezier, en tot heeeeel gauw......... nog 4 weekjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lonneke en jan willem

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 659
Totaal aantal bezoekers 213528

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 02 Oktober 2017

Malawi 2013

21 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

vooronderzoek

01 April 2009 - 13 April 2010

rondje om de wereld

01 Juni 2006 - 12 Januari 2007

Afrika

Landen bezocht: