Herfst in Holland - Reisverslag uit Bergharen, Nederland van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu Herfst in Holland - Reisverslag uit Bergharen, Nederland van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu

Herfst in Holland

Door: Lon en JW

Blijf op de hoogte en volg lonneke en jan willem

06 November 2009 | Nederland, Bergharen

Nederland? Herfst in Holland?
Ja lieve lezers, even een korte onderbreking van ons 'Rondje om de wereld'.

Afgelopen zaterdag kregen we een telefoontje vanuit Hasselt dat Opa Boschman, (de opa van Jan Willem) niet lang meer te leven had. Wij zijn direct op zoek gegaan naar een mogelijkheid om naar huis te vliegen en dankzij de Goudse reisverzekering kregen wij meteen twee retourtjes Havana Amsterdam vergoed. Lang leve de Goudse!!

Afgelopen maandag is Opa helaas overleden en gelukkig kunnen wij nu bij de uitvaart zijn. Dat is een hele steun voor oma en de rest van de familie.

Woensdag om 17.00 reden wij Hasselt in vergezeld van een typisch Hollands herfstig buitje. Geheel in herfstige sferen vertoeven wij dus nu een weekje in Nederland. Aankomende woensdag vliegen wij weer terug naar Havana om onze reis voort te zetten.

We gaan de 12e verder naar Lima en als we daar een fatsoenlijk Internetcafe vinden zullen we daar wel een verslagje tikken van onze tijd in Cuba. Daar hebben we namelijk ook nogal wat gave foto's voor op de USB!

Nu gaan we gauw extra sokken aantrekken...brrrrr!

tot de volgende keer!

• 06 November 2009 - 10:24

Mathieu:

Gecondoleerd en sterkte ermee.

• 06 November 2009 - 11:03

Jos:

ja inderdaad sterkte!! en tot maandag....
    gr
    jos

• 06 November 2009 - 11:15

Marlijn:

gecondoleerd en sterkte, ook voor de familie. Tot dinsdag ! We stoken de kachel wel lekker warm op voor jullie.

• 06 November 2009 - 11:42

Maarten:

sterkte voor je hele familie, JW.
    En tot dinsdag.

• 06 November 2009 - 12:00

Moon:

Sterkte!!

Knuffel, Moon.

• 06 November 2009 - 12:06

Madelon & Giel:

Hallo luitjes,

Kennen jullie ons nog? Kuta Lombok en rijstwijn zijn misschien de toverwoorden :).

Allereerst, heel veel sterkte met het verlies van jullie opa. Niet de fijnste reden om terug te vliegen, maar wij zijn erg blij dat dit jullie gelukt is, en dat het voor jullie familie ook veel steun biedt.

Wij vinden het leuk om toegevoegd te zijn en jullie dagboek mee te lezen, krijgen we misschien ook wat tips voor onze eigen wereldreis ooit...

Liefs en groetjes,

Madelon en Giel

• 06 November 2009 - 12:47

Walter / Emmeloord:

Hoi Lonneke en JW,

Niet fijn om om deze reden halsoverkop naar Nederland terug te moeten. Gecondoleerd met het verlies van je opa JW en beiden natuurlijk veel sterkte toegewenst.
    Hoop dat het toch nog een beetje plezierige week zal zijn in ons druilerige landje.

Groetjes, Walter.

• 06 November 2009 - 14:39

Dre En Hilde:

ook namens ons heel veel sterkte en gecondoleerd. fijn dat jullie toch zo snel deze kant op konden komen!

• 06 November 2009 - 15:56

René En Petra:

Hé Lon en JW,

Sterkte .....

Ik zag jullie mail en ging er echt even voor zitten, jullie hebben altijd mooie verhalen en foto's. Nu dus even niet. Sterkte voor jullie en aan de familie!

• 06 November 2009 - 22:17

Gary And Rodney:

oh its in dutch...oh well you can tell us next time we see you xx

• 07 November 2009 - 10:07

Bakkertjes:

Beste twee,

Gecondoleerd met opa. Fijn dat jullie nog terug konden. Veel sterkte de komende dagen.

Groetjes,

De Bakkertjes

• 07 November 2009 - 10:32

Ron En Marlijn:

Hi Lon en JW, gecondoleerd. Heel veel sterkte komende dagen.
    Liefs Ron en Lijn

• 07 November 2009 - 13:06

Martijn & Margot:

Veel sterkte en voor woensdag een goede reis

Tot horens, wachten met smart op cuba!

• 07 November 2009 - 19:14

Karin Riezebosch-Pal:

Het is niet leuk om terug te moeten keren naar Nederland, weet er alles van. Maar wel fijn dat het geregeld kon worden. Sterkte met alles!

Ik volg jullie verhalen op de voet, jullie schrijven geweldig. Van tante Jennie hoorde ik dat je mij ook hebt gevolgd in Ghana. Nog eventjes en dan pak ik ook weer mijn biezen en ga dit keer een poging doen om in een weeshuis te werken in Nepal.
    Heel veel reisplezier nog!!!

Groetjes Karin en William Riezebosch

• 09 November 2009 - 17:30

Marjon:

Lieve Lonneke en Jan Willem,

Gecondoleerd met het verlies van opa. Heel veel sterkte toegewenst.

Veel plezier in Cuba, nog 142 dagen te gaan, geniet ervan, want dan ben je voorgoed terug in dit koude kikkerland !!!

• 11 November 2009 - 13:33

Marijn En Sandra:

Hoi JW en Lonneke,

Ik lees nu pas dat je opa is overleden JW. Voor jullie beiden alsnog: gecondoleerd, en heel veel sterkte!

Ook wij wachten vol spanning af over de verhalen uit/over Cuba.

Groetjes, Sandra & boys!