ik ben in sjiena - Reisverslag uit Lijiang, China van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu ik ben in sjiena - Reisverslag uit Lijiang, China van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu

ik ben in sjiena

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg lonneke en jan willem

14 Juni 2009 | China, Lijiang

Mensen ik moet effe wat kweit.
Als je denkt dat je alles op dese stinkende aartbol al heb meegemaakt, ga danmaar met die loesers Lon en JW mee, want die versinnen wel weer wat niews.
Ik hep me ballen al befroruh in de sneew en mijn enorme hersene late koken in de woestijn en keb de nagels van mijn killerklauwen versleten op de sjieneesemuur.

Ruslant was geen flikker aan. Ik heb in alle hollen gesocht naar mijn familie, maar het enige wat ik daar vont waren lege wodkaflessen. Gasselt en Lonnie seggeh dat me familie in een winkel woont, maar dat vink een lage streek. Da geloof ik nie.

Ik hep trouwus nog wel een mooi geintje uitgehaalt. Toen we in het vliegtuig saten hep ik een dikke vette sgeet gelatuh! Je had die spleetogen moeten zien proesten! Daar kon geen mondkapje tegenop. Ik denk dat zu der wel op voorberijd waruh want er saten overal stikkers op de stoelen met soon mannetje die onder een sgeet doorkruipt. Ha ha ha

Na de ijsberen in Duitslant moest ik nou mee naar de pandaas in Sjiena. Dat was een dieptepunt in mijn rijke lefe. Wat een sneue beesten, en dat noemt sichzelf beer! Vreet alleen maar bamboe en sit de hele dag een beetje leuk te doen, egt van die Nieweedsj-veega-kneusen! Wat een sukkels. Eentje buweerde nog dat ie een verre neef van mij sou sijn, die hep ik op zun bek geslaguh! Kan mij niet sgelen of die beesten besgermt zijn.

Gasselt en zijn doos dachten weer eens leuk te zijn en ze boekten een nagje in een otel spesiaal voor mij; het Teddybeer Hotel. Wat sgiet ik daar nou mee op? Ik ben toch geen Teddy beer? Ik haat Teddyberen, Watjes! Alsof dit nog nie genoeg was, namen ze me ook nog mee naar het Hard Wok Cafe. Ik dacht Yes, lekker rocken! Nou snappen ze het einduluk een keer. Maar in het Hard Wok Cafe hadden ze alleen noedels en tee. Wat een elende. Het sit muh ook nie mee.
Gelukkug krijg ik nu af en toe een biertje, wel tu weinug maarja, dan kan ik efen wegdroomuh en dan denk ik aan mijn maten in Swolle. Dan sie ik museluf weer op de bar in de Rockinn, doordrenkt van het bier. Dan foel ik me heel efen weer gelukkug, totdat die twee hun muil weer open doen. Soms dan hoop ik dat er wat ernstugs met ze gebeurt en dat ik met de gipsvlugt mee naar huis mag.
groeten ED

  • 14 Juni 2009 - 12:05

    Astrid:

    ED, ik foel met ju mee! Wat un fersgrikking!

    Lon en JW: hier in NL achter de pc zitten snikken van het lachen om jullie avonturen in China! Nog veel plezier en groetjes van alle veterinnen!
    Astrid

  • 14 Juni 2009 - 18:11

    Jeroen En Jet:

    AAAAAAH, Edje. We voelen eigenlijk alleen maar oprecht medelijden met je... er zijn geen woorden voor. Hopen dat hun geld snel op is zodat ze naar huis moeten.... misschien kun je daar van dromen bij een biertje....

  • 14 Juni 2009 - 19:56

    Lijn En Ron:

    ED, mocht je van ellende nog niet de pijp uit zijn gegaan en alive and kicking weer op neerlands bodem bent... dan willen Ron en ik je wel adopteren. We kunnen niet langer ons koppie int zand steken en doen alsof we niet zien hoe Lon en JW je tekort doen en zowel fysiek als mentaal door een hel laten gaan. Wees (bere) sterk

  • 14 Juni 2009 - 22:07

    Swinnie:

    aaaah skatties, wat ongeloooooflijk leuk om een sm essie te krijgen van jullie. Ik heb een leuke dag gehad en draaasies feestje was erg gezellig. Vanavond heb ik alvast mn koffer ingepakt voor onze "wereld" reis. Heb der zin an!

    Wel lief zijn voor ED he. Hij mag best een biertje extra toch?

  • 15 Juni 2009 - 08:03

    Marijke:

    Ed,Ed, wat heb je het toch moeilijk.
    Sterkte, Marijke

    P.S.zeikerd

  • 15 Juni 2009 - 10:51

    Maarten:

    Wat een spanning en sensatie Edjuh.
    Je bent wel een beetjuh een mietjuh, hoah!!!!
    Whahahaha.

  • 18 Juni 2009 - 06:35

    Marlijn:

    Hé Ed, jongen toch oh sorry, kerel toch. Wat een triest verhaal. Misschien moet je Lon en JW een keer een dikke kus geven, misschien zorgt dat ervoor dat je een biertje extra krijgt. Maar wees gerust, als je zo door blijft zeiken, zullen ze je vast een keer met het vliegtuig naar Zwolle terug te sturen (waarschijnlijk in een doos maar je moet er wel wat voor over hebben hoor).
    Sterkte, Marlijn

  • 18 Juni 2009 - 11:53

    Moon:

    kijk Ed, zo hoort het!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Lijiang

rondje om de wereld

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

oost, west, thuis best?

10 Maart 2010

Lon en JW zijn er klaar mee!

23 Februari 2010

Zon, zonnig, zonnigst

05 Februari 2010

Afrikaanse vibes

09 Januari 2010

Weerzien met een oude vriend!
lonneke en jan willem

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 213538

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 02 Oktober 2017

Malawi 2013

21 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

vooronderzoek

01 April 2009 - 13 April 2010

rondje om de wereld

01 Juni 2006 - 12 Januari 2007

Afrika

Landen bezocht: