hiep hiep hoera! - Reisverslag uit Chengdu, China van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu hiep hiep hoera! - Reisverslag uit Chengdu, China van lonneke en jan willem zutphen/ hasselt - WaarBenJij.nu

hiep hiep hoera!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg lonneke en jan willem

05 Juni 2009 | China, Chengdu

Hoi!

Even een kort berichtje, want het is hier iets te warm om lang achter het internet te zitten, dan glijden we van de stoeltjes!
We zijn nu in Chengdu in centraal-China en we vinden het hier geweldig! China is zo ontzettend cool! Niet letterlijk, sinds vorige week vrijdag trotseren wij temperaturen tegen de 40 graden, dus die wollen muts zit nu definitief onder in de tas!
De mensen en het eten hier zijn beide fantastisch! Maar dat is vast geen nieuws.

Wat wel nieuws is is dat Papa van Zutphen vanaf vandaag officieel niet meer hoeft te werken! Bovendien is hij vandaag ook nog eens 65 jaar geworden! GEFELICITEERD PAP!

Bij dit bericht alleen een filmpje dankzij de extra videoruimte van Mama van Zutphen. Foto's volgen bij een volgend uitgebreider verslag van China, maar voorlopig zitten we hier nog wel even.

groetjes Lon en JW!

  • 05 Juni 2009 - 08:16

    Mathieu:

    Mooi dat het mooi is! Ik schoot wel even vol van die video... ik mis Ed wel in mijn huissie, maar ja, je moet soms ook beren de ruimte geven.

    Ohja, werd gisteren gebeld door Mikeal, uut Portugal, had hem 5 jaar niet gesproken, maar alles is okay met hem, en jullie kregen de hartelijke groeten!

    Veel plezier, en niet teveel kattenvlees eten!

  • 05 Juni 2009 - 08:18

    Rastatuinkabouter:

    Hoe is de nr.148 met extra sambal en kroepoek daar???

    Papa van Zupthen:
    GEFELICITEERD!!!!
    (blijft er nu wel gras over voor ons om te maaien en hout voor ons om te hakken?)

  • 05 Juni 2009 - 09:28

    Dré:

    En wij maar werken!! Maar op die 40 graden ben ik niet jaloers.. Ziet er wel gaaf uit, daar in het diepe China; dat ze daar internet hebben.. Verder alles ok? Bij ons ook. De kleine begint aardig te groeien; ik zit lekker op mijn nieuwe werkplek bij de Muzerie in Zwolle en over een maandje hebben we ons nieuwe huis! De ouwe Rock 'n Roll woning van Gerrit en Gerrie. Nou ek goa weer 'ard an 't wark, want zoo bint wi'j dat 'ewend 'ier. Groet'n uut 'Aasselt. Ciao!

  • 07 Juni 2009 - 11:17

    Swinnie:

    Hee skatties!

    Wat een lief filmpie zeg... !!!
    En wat goed dat jullie het zo naar de zin hebben! Krijg ook helemaal zin om lekker vakantie te vieren (gelukkig is dat niet ver meer weg....) De piano staat inmiddels niet meer onder het stof op zolder dus ga maar even wat pingelen dacht ik zo!! Ah en Lon, die uitnodiging hadden wij nog niet gekregen dus bedankt dat je er aan dacht!

  • 09 Juni 2009 - 20:58

    Marlijn:

    Hi, naast de sms van van de week nu ook maar even een langere reactie op jullie videootje. Echt super ! Hij was echt grappig en lief. Leuk dat jullie het in China zo naar jullie zin hebben. Geniet ervan en ik kijk uit naar een reisverslag over de belevenissen daar.
    Bij ons alles OK, het huis schiet op maar zal bij lange na niet klaar zijn als we over 2,5 week gaan verhuizen... Maar dat geeft niet, de douche zal wel klaar zijn en we hebben een mooie BBQ, dus wat heb je dan te klagen?

    Doeg,
    Marlijn

  • 10 Juni 2009 - 08:19

    Papa:

    Heel erg bedankt voor jullie bijzondere verjaardagswensen vanuit China. Het heeft mij erg ontroerd, vooral de spontane, hartelijke felicitatie van Ed deed me erg goed.
    Het was een geweldig feest vrijdag, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Als ik leuke foto's krijg, zal ik er een paar van opsturen. We hebben met Marlijn en Maarten nog geocaching uitgeprobeerd, maar het werd geen succes. Ik geloof niet dat ik daar erg enthousiast voor wordt. Ik denk dat ik liever, net als jullie, zelf op zoek ga naar mooie plekjes. Aanstaande vrijdag komt nog het officiële afscheid van de praktijk, weer feest en daarna kan ik bekomen van alle emoties.

    Geniet van elke dag daar in China, we zijn zeer benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen.
    Groeten ook van mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chengdu

rondje om de wereld

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

oost, west, thuis best?

10 Maart 2010

Lon en JW zijn er klaar mee!

23 Februari 2010

Zon, zonnig, zonnigst

05 Februari 2010

Afrikaanse vibes

09 Januari 2010

Weerzien met een oude vriend!
lonneke en jan willem

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 213509

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 02 Oktober 2017

Malawi 2013

21 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

vooronderzoek

01 April 2009 - 13 April 2010

rondje om de wereld

01 Juni 2006 - 12 Januari 2007

Afrika

Landen bezocht: